woensdag 25 januari 2012

nieuw boekje

Op de naailes lag de nieuwe ottobre kids fashion.
Er staan zoveel leuke dingen in dat ik hem ook gekocht heb.

Als mijn zoon zijn hemdje af is begin ik aan het musje voor shania ze vind dat zo mooi maar dan wel in rood.
Ze heeft de foto ook zelf getrokken :)

Voor jason wil ik graag een pulletje maken.
En als het goed meevalt maak ik er ook zo één voor shania in meisjes stof , ze doen in de zomer liever een pul dan een jas aan.
T heeft ook een kap dus ideaal.

Groetjes
Cheneson

5 opmerkingen:

  1. Grootste plannen dus, ik ben al benieuwd! Ik ga ook eens neuzen in de nieuwe Ottobre!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Ik heb die (oudere versie dan ) ook liggen, ik vind die zo mooi !
    Succes en ben benieuwd naar hun versie ervan dan :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grootse plannen dus, ben zeer benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kon het ook niet laten liggen, ben al aan het vestje bezig (binnenkort te zien op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er een intersant boek uit, ben benieuwd wat je gaat maken eruit

    BeantwoordenVerwijderen