woensdag 20 juli 2011

Gisteren heb ik een poging ondernomen om chocolademousse te maken . De kindjes hielpen
graag mee om de pot proper te maken.

Xaro (hond) zat er bij en keek er naar.
T maken op zich was leuk, maar vond de chocolademousse niet zo geslaagd , goei recepten mogen altijd deze richting uitkomen :)

Daarna was het knuffeltijd.

Vandaag mochten de kindjes proefkonijn zijn.


Wou eens een nieuwe vlinder uitproberen.
Toen ik zei dat ze proefkonijn mochten zijn kreeg ik de reactie van Shania " ik wil geen konijn zijn , ik wil een vlinder zijn " :)

groetjes

3 opmerkingen:

  1. Hmmm... chocomousse! Lekker!
    Het grimeren lukt goed he! Heel mooi!
    Wat een toeval! Ik heb dat gisteren hier ook gedaan (wat moet een mens doen met dat slechte weer)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie vlinders, en ik gebruik het chocoreceptje van de boerinnenbond. en ze vinden die hier heel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat hij toch niet helemaal naar uw zin was, de mousse.
    Zeer mooie vlinders!!

    BeantwoordenVerwijderen