vrijdag 14 januari 2011

nieuw stofje

dit is de stof die ik ga gebruiken voor mijn eerste rokje donker paars geribde floer (voor de rest lag er niet veel mooie stof)
ze hadden afgeraden om int begin met ruitjes te werken en vermits er in mijn andere stof ruitjes zijn (en ik ze te mooi vind om te verpesten ;) ) heb ik deze gekocht
dit draag ik heel graag van stof heb zo al enkele broeken versleten.
ik kan nog wel eens terug lopen naar de stoffenwinkel want ik ben mijn stikgaren vergeten , beginner voor iets he

3 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ziet er leuk en mooi uit, succes !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ruitjes??

    Ze ziet er heel mooi uit!
    Mail zal voor morgen zijn, vandaag ff druk bezig, zo meteen eten maken en dan rij ik naar mijn ouders, man is op zolder aant werken ondertussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja je moet maar is kijken op de foto elk motiefje staat in een vierkantje en dat moet dan mooi op elkaar afgestemd worden

    BeantwoordenVerwijderen