zondag 30 januari 2011

straatkat

We wonen hier van oktober een jaar, en al die tijd loopt er hier een straatkat rond .
Ze krijgt eten want mager is ze niet en t is meestal een lieve
Nu merkte ik op dat ze heel dik is geworden, zwanger vermoed ik en kittens krijgen terwijl t vriest ...
Dus belde ik gisteren naar zwerfkat in nood, die zitten jammer genoeg vol dus gaven ze mij het nr van felix project, die kreeg ik vandaag aan de lijn.
Zij gaven mij de raad om morgen naar de milieu dienst te bellen die zouden iemand sturen om haar te vangen te steriliseren en daarna terug te zetten.
ik vind het spijtig dat ze haar gewoon gaan terug zetten want het is best een lieve poes, en s nachts zo buiten slapen.
ben benieuwd wat ze mij morgen gaan vertellen


groetjes

3 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Oooh hoe zielig voor de poes hé, maar ze is precies ook wel kindjes gewoon hé, dat jullie zo dicht mogen komen hé.
    Hopelijk vinden ze een goed huis voor ze,

    ps je kan eens zien op de site van sophie,

    http://users.telenet.be/coordinatie.dierenbescherming.antwerpen1/

    of hier eens vragen , bij allemaal poezen, te Kruibeke, daar komt ons oudste kat vandaan, dat is daar zalig gewoon, en die dame (ben haar naam kwijt) is een hele lieve dame !!

    http://users.skynet.be/allemaalpoezen/

    weet niet of je er iets aan hebt hoor, succes en ik lees wel hoe het verder is afgelopen met de poes.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ze is mensen gewoon en kindjes, ze durft soms wel is uithalen maar ja zo zijn poezen he

    ik zal ze is contacteren maar ik vrees ervoor vermits het buiten de regio is.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hopelijk kunnen jullie die poes helpen.

    veel geluk

    BeantwoordenVerwijderen