woensdag 5 januari 2011

pizza met aardappel

pizza deeg ,350 gr aardappelen, 4 uien 2 teentjes knoflook 2 koffielepels olijfolie 1-2 koffielepels rozemarijn, zout en peper, 150 ml room 100gr yoghurt natuur

-schil de aardappelen en de uien
-snij de aardappelen in schijfjes
-snij de uien in halve rondjes
-verwarm de oven voor op 250 graden
-bak de aardappelen,de uien en de rozemarijn in de olie doe er zout en peper bij
-meng de knoflook met de room,de yoghurt, zout en peper
-verdeel het mengsel over de pizza bodem en beleg met de aardappelen en uien
-15 min bakken in de oven

heel lekker volgende keer ga ik er nog wat kaas over strooien

4 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker uit, vonden de kinderen het ook lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. euhm die hebben hun pizza zelf gemaakt met tomatensaus en ananas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    dank u om een bezoekje te komen brengen aan mijn blogje en volger te worden !
    Ik ben gelijk hier komen kijken en jij hebt ook zeker een toffe blog hoor , ik ga me ook gelijk volger maken en zal uw bloglink in mijn sitebar plaatsen.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey jaimie

    jij ook bedankt om mijn blogje te volgen
    die van u zien er ook heel leuk uit alle 2, nog veel plezier ermee

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen