donderdag 20 januari 2011

rokje


Zo ziet mijn rokje er nu uit.
De bovenste foto is de voorkant, je ziet dat naast de witte draad naalden steken t was een beetje te breed.
Ik wou het thuis nog stikken maar ik moet tellen hoeveel cm dat ik van de witte draad af moet zijn , het moet langs de 2 kanten het zelfde zijn he en vermits ik hier met zieke zit heb ik niet effe rustig de tijd om verder te doen.
De onderste foto is de achter kant , daar gaat nog een rits in komen (die moet ik nog gaan halen) .

4 opmerkingen:

  1. Is zeer goed gedaan vind ik :)

    Doe zo voort, het lukt je wel ;)

    @ Cheneson,

    Hier heb ik ook het probleem dat mijn blog soms zeer traag lade en op andere pc's zag ik dan de achtergrond te groot stond, terwijl hij bij mij perfect paste in mijn scherm.

    Of dat de helft van de pagina maar lade.

    k'ben nog aant denken wat ik eraan kan doen of als ik het zo laat zoals nu ;)

    Ideetjes ?

    mvg saramshobby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ saramshobby Ni echt, mijn blog is ook maar standaard :)
    bij mij kwam die er toch mooi op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Oh dat ziet er al echt gelijk een kledingstukje uit en niet meer gelijk een lap stof hé, plezant hé :-)

    Betrschap aan de zieke daar!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. J, ziet er al zeer goed uit zenne!

    BeantwoordenVerwijderen